Taisyklės

DESPORTIVO.LT internetinės parduotuvės taisyklės

1.1. Šios taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato elektroninių paslaugų teikimo, skaitmeninių paslaugų teikimo ir pardavimo internetu (toliau – „Parduotuvė“) sutarčių sudarymo ir vykdymo taisykles, taip pat šių sutarčių šalių teises ir pareigas.

1.2. Parduotuvė yra prieinama visiems asmenims (toliau – „Vartotojai“) adresu: www.desportivo.pl

1.3. Parduotuvės savininkas yra Desportivo ribotos atsakomybės bendrovė, įsikūrusi Tarnove, įregistruota verslo registre, kurį tvarko Krakovo-Śródmieścia apylinkės teismas Krakove, XII ekonomikos skyrius, KRS numeris: 0000906743, identifikuojama REGON numeriais: 389258139 ir NIP: 8733280169 (toliau – „Pardavėjas“).

1.4. Pardavėjas bendrauja su Vartotojais per interneto svetainę, nurodytą 1.2. taisyklių punkte, taip pat telefonu, tradiciniu paštu ir elektroniniu paštu.

1.5. Pardavėjo kontaktiniai duomenys:

1.5.1. adresas: ul. Harasymowicza 8A, 33-103 Tarnów,

1.5.2. telefono numeris: +48 509 731 551,

1.5.3. elektroninio pašto adresas: [email protected]

1.6. Sutartys dėl elektroninių paslaugų teikimo, skaitmeninių paslaugų teikimo ir pardavimo sudaromos su Pardavėju per Parduotuvę.

1.7. Pardavėjo veiklos objektas yra Parduotuvėje pateiktų produktų (toliau – „Produktai“) pardavimas.

1.8. Parduotuvė leidžia, be kita ko:

1.8.1. sukurti Vartotojo paskyrą (toliau – „Paskyra“) ir ją tvarkyti, t. y. keisti ir modifikuoti duomenis, peržiūrėti pirkimų istoriją, naudotis saugykla, išsaugoti krepšelį ir prieiti prie Užsakymų archyvo,

1.8.2. gauti informaciją apie Produktus, kuriuos galima įsigyti per Parduotuvę,

1.8.3. pateikti užsakymus (toliau – „Užsakymai“) asmenims, naudojantiems Parduotuvę (toliau – „Pirkėjai“),

1.8.4. užsiregistruoti naujienlaiškiui (toliau – „Naujienlaiškis“), kuris yra elektroninė Pardavėjo informacinio biuletenio forma, skirta visiems asmenims, besidomintiems naujienomis, akcijomis ir pokyčiais Parduotuvės veikloje ir pasiūlymuose, kurią Pardavėjas siunčia jiems elektroniniu paštu.

1.9. Šiose taisyklėse terminas „Vartotojas“ reiškia Vartotoją, kuris yra fizinis asmuo, atliekantis su verslininku teisinius veiksmus, nesusijusius tiesiogiai su jo verslu ar profesine veikla (pagal 1964 m. balandžio 23 d. įstatymo – Civilinio kodekso (toliau – „Civilinis kodeksas“) 221 straipsnį).

1.10. Šiose taisyklėse terminas „verslininkas, turintis vartotojo teises“ reiškia fizinį asmenį, sudarantį sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslu, kai iš sutarties turinio matyti, kad ji nėra profesinio pobūdžio, visų pirma dėl jos vykdomos ekonominės veiklos pobūdžio, pateikto remiantis nuostatomis dėl Centrinio verslo registravimo ir informacijos apie ekonominę veiklą (pagal Civilinio kodekso 3855 straipsnį).

1.11. Vien tik naudojimasis Parduotuve nereikalauja, kad Vartotojas mokėtų Pardavėjui kokius nors mokesčius.

1.12. Sutartys, sudaromos per Parduotuvę, gali būti sudaromos lenkų kalba ir kitomis kalbomis, kuriomis Parduotuvė yra prieinama.

1.13. Nėra minimalaus vartotojo ir verslininko, turinčio vartotojo teises, įsipareigojimų, kylančių iš šių sutarčių, trukmės. Jei Vartotojas arba Verslininkas, turintis vartotojo teises, neturi teisės atsisakyti sutarties (daugiau informacijos apie tai pateikta Taisyklių 5.6 punkte), Vartotojo arba Verslininko, turinčio vartotojo teises, įsipareigojimas pagal sutartį galioja iki tol, kol Pardavėjui sumokama kaina.

1.14. Neužsakytos paslaugos teikimas vartotojui arba verslininkui, turinčiam vartotojo teises, vykdomas pardavėjo rizika ir nesukuria vartotojui arba verslininkui, turinčiam vartotojo teises, jokių įsipareigojimų šiuo atžvilgiu. Vartotojo arba verslininko, turinčio vartotojo teises, atsakymo į neužsakytą paslaugą nebuvimas nereiškia Vartotojo arba verslininko, turinčio vartotojo teises, sutikimo sudaryti bet kokią sutartį.

 

2.1. Paskyrą registruoti ir užsakymus pateikti Parduotuvėje gali fiziniai asmenys, juridiniai asmenys bei organizaciniai vienetai, neturintys juridinio asmens statuso, kuriems atitinkami teisės aktai suteikia teisinį subjektiškumą.
2.2. Parduotuvė suteikia galimybę registruoti Paskyrą, pateikiant naudotojo užpildytą registracijos formą, esančią Parduotuvėje, ir patvirtinant registraciją.
2.3. Sėkmingam Paskyros sukūrimui būtina:
2.3.1. pateikti naudotojo duomenis registracijos formoje (kai kurie duomenys gali būti neprivalomi arba reikalingi tik užsakymo pateikimo metu),
2.3.2. sutikti su Parduotuvės Taisyklėmis,
2.3.3. susipažinti su Parduotuvės privatumo politika,
2.3.4. pateikti kitus privalomus pareiškimus pažymint atitinkamus žymimuosius langelius (vadinamuosius „checkbox“).
2.4. Užsakymus Parduotuvėje galima pateikti prisijungus prie savo Paskyros po registracijos arba be registracijos (Paskyros kūrimas nėra būtinas, kad būtų galima pateikti užsakymą per Parduotuvę).
2.5. Įdėjus Produktus į krepšelį (Parduotuvės funkcija, leidžianti peržiūrėti pasirinktus, bet dar nepirktus Produktus) nereiškia, kad jie yra įsigyti ar rezervuoti.
2.6. Užsakymui pateikti būtina sutikti su Taisyklėmis ir pažymėti kitus privalomus pareiškimus (tai gali įvykti ir Paskyros kūrimo metu).
2.7. Užsakymo pateikimo procedūra baigiama naudotojui paspaudus mygtuką „Užsakau ir moku“ (ar kitą reikšme atitinkantį mygtuką), kas reiškia, kad:
– užsakymo forma užpildyta teisingai,
– pateikti duomenys yra tikslūs, aktualūs ir pilni,
– naudotojas supranta, kad užsakymo pateikimas sukelia mokėjimo prievolę (taip pat ir galimus pristatymo ar papildomus mokesčius).
2.8. Jei užsakymas pateikiamas pažeidžiant p. 2.4–2.7, pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo nesudaroma. Pardavėjas turi teisę atsisakyti sudaryti sutartį, jei užsakymo įvykdymas visiškai ar iš dalies būtų neįmanomas. Parduotuvė gali bandyti susisiekti su Pirkėju dėl užsakymo keitimo ar duomenų papildymo.
2.9. Po užsakymo pateikimo, nurodytu el. paštu išsiunčiamas patvirtinimas apie užsakymo priėmimą.
2.10. Parduotuvėje pristatomi Produktai yra teisėtai platinami Lenkijos Respublikos teritorijoje.
2.11. El. laiške, nurodytame p. 2.9, Pardavėjas pateiks informaciją, reikalaujamą pagal 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymą (toliau – „Vartotojų teisių įstatymas“). Ši informacija bus laiško turinyje arba priede. Ji taip pat gali būti pateikta popierine forma kartu su Produktu.
2.12. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Pardavėjas informuoja Pirkėją apie užsakymo vykdymo pradžią. Patvirtinimas siunčiamas el. paštu.
2.13. Jei Produktų, užsakytų Užsakyme, nėra, Pardavėjas informuos Pirkėją apie negalėjimą vykdyti Užsakymo. Jei tai laikina, nurodys preliminarų įvykdymo terminą.
2.14. Jei Pardavėjas negali visiškai ar iš dalies įvykdyti užsakymo dėl Produktų trūkumo, jis nedelsdamas apie tai informuos Pirkėją ir grąžins sumokėtą kainą. Pirkėjas gali nuspręsti dėl kitokio sprendimo – dalinio įvykdymo, laukimo ar viso užsakymo atšaukimo.
2.15. Užsakymai vykdomi pagal jų pateikimo eilę.
2.16. Pardavėjas gali nustatyti maksimalų vieno Užsakymo Produktų kiekį, apriboti pristatymo būdus, mokėjimo formas ar didmeninius užsakymus. Visi tokie apribojimai bus pateikti prieš paspaudžiant mygtuką, nurodytą p. 2.7.
2.17. Pardavėjas gali tikrinti, ar sutartis, sudaroma su Vartotojo teisėmis besinaudojančiu verslininku, priklauso jo profesinei veiklai, pvz., per viešai prieinamą informaciją iš Centrinės verslo registracijos ir informavimo sistemos. Pardavėjas gali paprašyti papildomos informacijos ar dokumentų, susijusių su įsigyjamų Produktų ryšiu su verslininko veikla.

 

 

3.1. Produktų kainos nurodomos Lenkijos zlotais (PLN) ir yra bruto kainos (t. y. su pridėtinės vertės mokesčiu – PVM). Parduotuvėje nurodytos Produktų kainos neapima pristatymo išlaidų (nebent laikinų akcijų sąlygos numato kitaip). Bendra Užsakymo kaina, įskaitant pristatymo išlaidas, bus pateikta Pirkėjui prieš galutinį Užsakymo pateikimą.
3.2. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių atsiskaitymo būdų:
3.2.1. bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, nurodytą Parduotuvėje (išankstinis apmokėjimas),
3.2.2. pavedimu per momentinių internetinių mokėjimų sistemą arba kreditine / debetine kortele,
3.2.3. grynaisiais pinigais pristatymo metu (mokėjimas kurjeriui).
3.3. Pardavėjas gali taip pat įvesti papildomus atsiskaitymo būdus, nenurodytus 3.2 punkte, apie kuriuos informacija bus tinkamai paskelbta Parduotuvėje.
3.4. Užsakymas bus perduotas vykdymui nedelsiant, tačiau pasirinkus 3.2.1 arba 3.2.2 punktuose nurodytus atsiskaitymo būdus, Produktų siuntimas bus pradėtas tik po visos sumos už Produktus įskaitymo į Pardavėjo banko sąskaitą ar sąskaitą mokėjimų sistemoje.
3.5. Pardavėjas išrašo ir siunčia su Užsakymu susijusius apskaitos dokumentus (sąskaitas faktūras, kvitus) elektronine forma į Užsakyme nurodytą Pirkėjo el. pašto adresą. Pirkėjas sutinka su tokiu apskaitos dokumentų pateikimo būdu.
3.6. Pasirinkus atsiskaitymo būdą, nurodytą 3.2.1 arba 3.2.2 punktuose, ir Pardavėjui negavus mokėjimo per laiką, nurodytą Parduotuvėje konkrečiam Produktui – Užsakymas bus atšauktas. Jei terminas nenurodytas, Pardavėjas turi gauti mokėjimą per 72 (septyniasdešimt dvi) valandas nuo Užsakymo pateikimo – po šio laikotarpio Užsakymas bus atšauktas. Pirkėjas bus nedelsiant informuotas apie Užsakymo atšaukimą.
3.7. Nuolaidos, gautos dėl skirtingų akcijų, organizuojamų Pardavėjo, nesumuojamos su kitomis tuo pačiu metu galiojančiomis Parduotuvės akcijomis.
3.8. Išsami informacija apie galimus atsiskaitymo būdus pateikiama adresu: https://desportivo.lt/

 

4.1. Pristatymas galimas tik Lenkijos teritorijoje. Jei Pirkėjas pageidauja gauti Produktą adresu, esančiu už šiame punkte nurodytos teritorijos ribų, Pardavėjas prašo susisiekti el. paštu dėl pristatymo galimybės ir galimų sąlygų suderinimo.
4.2. Pristatymas vykdomas nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymų numatytas šventines dienas Lenkijoje.
4.3. Užsakius kelis Produktus, viso Užsakymo siuntimo laikas priklauso nuo to Produkto, kurio įvykdymo terminas yra ilgiausias.
4.4. Išsami informacija apie Produktų pristatymo sąlygas pateikiama adresu: https://desportivo.pl/czas-i-koszty-dostawy

5. Teisė atsisakyti sutarties

5.1. Vartotojas ir Vartotojo teisėmis besinaudojantis verslininkas, įsigiję Produktą Parduotuvėje, turi teisę atsisakyti sudarytos pirkimo–pardavimo sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Produkto pristatymo dienos, nepatirdami kitų išlaidų, išskyrus tiesiogines grąžinimo išlaidas – nepriklausomai nuo to, ar jie naudojasi Pardavėjo siūlomu Produktų grąžinimo būdu pagal 5a punkto nuostatas, ar siunčia Produktą atgal savo jėgomis. Atsisakymo teisė gali būti įgyvendinta pateikiant rašytinį pareiškimą arba el. paštu – terminui įvykdyti pakanka išsiųsti pareiškimą iki jo pabaigos Pardavėjo adresu, nurodytu 1.5.1 arba 1.5.3 punkte. Atsisakymo pareiškimui gali būti naudojama forma, pateikta kaip priedas prie šių taisyklių, taip pat pateikiama Vartotojui ar verslininkui patvirtinime apie sutarties sudarymą pagal 2.12 punktą, arba kartu su pristatytu Produktu.

5.2. Pasinaudojus atsisakymo teise, Pardavėjas grąžins Vartotojui ar verslininkui visas gautas įmokas, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl pasirinkto kito nei pigiausio Pardavėjo siūlomo pristatymo būdo), ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo atsisakymo pareiškimo gavimo. Grąžinimas vykdomas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo naudojosi Pirkėjas, nebent buvo sutarta kitaip be papildomų išlaidų Pirkėjui.

5.3. Pardavėjas gali sulaikyti lėšų grąžinimą iki Produkto gavimo arba tol, kol Vartotojas ar verslininkas pateiks Produkto grąžinimo įrodymą – atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

5.4. Vartotojas ar verslininkas privalo grąžinti Produktą per 14 (keturiolika) dienų nuo atsisakymo pareiškimo pateikimo. Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.

5.5. Pirkėjas atsako už Produkto vertės sumažėjimą, jei jis naudojosi Produktu daugiau nei būtina jo pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

5.6. Pardavėjas informuoja, kad atsisakymo teisė netaikoma šiais atvejais, nustatytais Lenkijos Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnyje, ypač sutartims:

  • 5.6.1. dėl pagal individualius kliento nurodymus pagamintų ar asmeniniams poreikiams pritaikytų prekių;

  • 5.6.2. dėl visiškai įvykdytų paslaugų, kai paslauga suteikta su išankstiniu aiškiu vartotojo sutikimu ir žinojimu apie teisės atsisakyti praradimą;

  • 5.6.3. dėl kainų, priklausančių nuo finansų rinkos svyravimų;

  • 5.6.4. dėl sveikatos ar higienos sumetimais sandariai supakuotų prekių, kurių pakuotė atidaryta po pristatymo;

  • 5.6.5. kai prekės po pristatymo yra neatskiriamai susijusios su kitomis prekėmis;

  • 5.6.6. kai paslauga buvo suteikta vartotojo prašymu neatidėliotinai atvykti remontui ar priežiūrai (išskyrus papildomas prekes ar paslaugas);

  • 5.6.7. dėl apgyvendinimo, transporto, automobilių nuomos, maitinimo ar laisvalaikio paslaugų su nurodytu vykdymo laiku;

  • 5.6.8. dėl skaitmeninio turinio, kuris neperduodamas materialiu laikikliu, kai paslauga suteikta su išankstiniu aiškiu vartotojo sutikimu ir informavimu apie teisės atsisakyti praradimą;

  • 5.6.9. dėl mokamų paslaugų, kai vartotojas aiškiai prašė paslaugos atlikimo, o ji buvo visiškai įvykdyta su išankstiniu sutikimu.

5.7. Parduotuvės paskyros palaikymas ir naujienlaiškio siuntimas laikomi skaitmeninėmis paslaugomis pagal Vartotojų teisių įstatymą. Atsisakymo teisė taikoma ir šioms paslaugoms – terminas pradedamas skaičiuoti nuo paskyros sukūrimo arba prenumeratos pradžios dienos.

5.8. Grąžinami Produktai turi būti supakuoti taip, kad būtų užtikrintas jų saugus transportavimas. Jei įmanoma, Pirkėjas turėtų pridėti originalią pakuotę ir pirkimo dokumentą. Išsami informacija apie rekomenduojamą grąžinimo būdą gali būti pateikta Parduotuvėje arba atsiųsta Pardavėjo.


5a. Produktų grąžinimo paslauga

5a.1. Pardavėjas gali pasiūlyti Pirkėjui naudotis Produktų grąžinimo paslauga, naudodamasis Pardavėjo siūlomais grąžinimo metodais.
5a.2. Norėdamas pasinaudoti šia paslauga, Pirkėjas turi pasirinkti grąžinimo būdą Parduotuvėje, užpildyti formą, sugeneruoti etiketę ir perduoti Produktą grąžinimui per etiketės galiojimo laiką.
5a.3. Grąžinimo paslauga yra mokama; kaina nurodyta šalia pasirinkto būdo Parduotuvėje.
5a.4. Grąžinimo paslaugos išlaidas padengia Pirkėjas – jos išskaičiuojamos iš grąžinamos Produktų vertės. Kaina tampa mokėtina tą dieną, kai Pardavėjas atlieka grąžinimą.
5a.5. Jei Pirkėjas grąžina kelis Produktus iš to paties Užsakymo atskirai, mokestis išskaičiuojamas kiekvieną kartą atskirai.
5a.6. Jei Pirkėjas grąžina Produktus iš kelių Užsakymų vienu metu, mokestis taikomas tik vieną kartą.
5a.7. Jei grąžinimo paslauga ar metodas yra laikinai ar visam laikui nepasiekiamas, Pirkėjas gali naudotis kitu grąžinimo būdu arba savarankiškai išsirinkti grąžinimo metodą. Tai neturi įtakos teisės atsisakyti sutarties terminui.
5a.8. Greito grąžinimo paslauga taikoma tik užsakymams Lenkijos teritorijoje.

 

6.1. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w polityce prywatności dostępnej po wejściu na stronę: https://desportivo.pl/polityka-prywatnosci

7.1. Parduotuvės turinys ir struktūra saugomi autorių teisių. Draudžiama dauginti duomenis ar informaciją, ypač naudoti bet kokią svetainėje pateiktą medžiagą (įskaitant tekstus, nuotraukas, grafikas, vaizdo įrašus ar prekių ženklus) ar jų dalis kitais tikslais, nei aiškiai leidžiama pagal Taisykles arba galiojančius teisės aktus, be aiškaus Pardavėjo sutikimo.

7.2. Pardavėjas informuoja, kad aprašymai, nuotraukos, grafikos, vaizdo įrašai, vizualizacijos ir kita medžiaga, vaizduojanti Produktus ir pateikta Parduotuvėje, yra skirta tik konkrečiai juose nurodytų Produktų modelių pristatymui ir gali skirtis priklausomai nuo individualių Naudotojo įrenginio nustatymų.

 

8.1. Šios Taisyklės yra elektroninių paslaugų teikimo taisyklės, kaip apibrėžta 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatyme (toliau – „Elektroninių paslaugų teikimo įstatymas“).

8.2. Techniniai reikalavimai, būtini norint peržiūrėti Parduotuvę, pateikti Užsakymus ir tinkamai sąveikauti su Pardavėjo naudojama informacinių technologijų sistema, yra šie:

  • 8.2.1. Įrenginys, leidžiantis naršyti interneto svetaines su prieiga prie interneto, ypač veikiantis su Windows, Linux, MacOS ar Android operacinėmis sistemomis; minimalus ekrano skiriamoji geba, užtikrinanti svetainės prisitaikymą, yra 1800x768;

  • 8.2.2. Atnaujinta interneto naršyklė su JavaScript palaikymu (iki trijų versijų atgal), tokia kaip MS Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera ar Safari;

  • 8.2.3. Įjungtas slapukų (cookies) palaikymas ir įdiegti atitinkami naršyklės priedai, leidžiantys naudoti Java, JavaScript, Adobe Flash, taip pat sutikimas įdiegti Adobe Flash Player, Quick Time, Acrobat Reader komponentus, jei Parduotuvė to prašo;

  • 8.2.4. Išjungta programinė įranga, blokuojanti aukščiau minėtų scenarijų vykdymą;

  • 8.2.5. Aktyvi elektroninio pašto paskyra (užsakymų pateikimo atveju);

  • 8.2.6. Pardavėjo teikiama informacija, įskaitant Taisykles, gali būti pateikta PDF (ar kitu lygiaverčiu) formatu. Norint ją peržiūrėti, gali prireikti įdiegti atitinkamą programinę įrangą.

8.3. Elektroninių paslaugų teikimo sutartis sudaroma tuo momentu, kai asmuo užsiregistruoja Parduotuvėje arba pateikia Užsakymą be registracijos, arba pateikia savo el. pašto adresą norėdamas gauti Naujienlaiškį.

8.4. Elektroninių paslaugų teikimo sutartis sudaroma neribotam laikui ir gali būti nutraukta pagal galiojančius teisės aktus arba, jei tai leidžiama, siunčiant pareiškimą dėl sutarties nutraukimo Pardavėjui nurodytais kontaktais (žr. 1.5 punktą Taisyklėse) arba vartotojui savarankiškai ištrinant savo Paskyrą.

8.5. Naudojantis Parduotuve ir kitomis Pardavėjo teikiamomis elektroninėmis paslaugomis draudžiama pateikti neteisėtą turinį, pažeidžiantį trečiųjų šalių asmens teises ar autorių teises, arba kitaip pažeidžiantį galiojančias socialines normas ir interneto etiką (netiketą). Ypač draudžiama:

  • 8.5.1. Skelbti vulgarų ar įžeidžiantį turinį;

  • 8.5.2. Skelbti ir naudoti kitų asmenų asmens duomenis ar atvaizdus be tinkamo leidimo;

  • 8.5.3. Pateikti kenksmingą programinę įrangą;

  • 8.5.4. Skelbti turinį, pažeidžiantį Pardavėjo ar trečiųjų šalių reputaciją ar asmens teises;

  • 8.5.5. Vykdyti šlamšto (spam) veiklą ar nesąžiningos konkurencijos veiksmus;

  • 8.5.6. Propaguoti totalitarinius režimus, jų simbolius, skatinti neapykantą ar nusikaltimų vykdymą;

  • 8.5.7. Skelbti turinį, skatinantį narkotikų ar psichoaktyvių medžiagų vartojimą, piktnaudžiavimą alkoholiu ar lošimus, arba kitą draudžiamą elgesį;

  • 8.5.8. Skelbti turinį, pažeidžiantį trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės teises;

  • 8.5.9. Skelbti turinį, prieštaraujantį teisės aktams;

  • 8.5.10. Skelbti nuorodas į svetaines ar failus, kuriuose yra aukščiau minėtas turinys.

8.6. Draudžiama atlikti bet kokius Parduotuvės saugumo testus, įskaitant įsilaužimo bandymus ar kitą hakerių veiklą.

8.7. Vartotojas atsako už savo paskelbtą turinį Parduotuvėje. Jei vartotojas paskelbia neteisėtą ar Taisyklėms prieštaraujantį turinį, Pardavėjas turi teisę jį pašalinti ir nedelsiant nutraukti elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

8.8. Skundų dėl elektroninių paslaugų teikimo nagrinėjimo tvarka:

  • 8.8.1. Paslaugų gavėjai gali pateikti skundus dėl elektroninių paslaugų, teikiamų Pardavėjo. Skundai pateikiami raštu arba el. paštu nurodytais adresais (žr. 1.5 punktą Taisyklėse);

  • 8.8.2. Skundas turėtų apimti:

    • 8.8.2.1. Vartotojo identifikaciją ir kontaktinius duomenis;

    • 8.8.2.2. Paslaugos, dėl kurios pateikiamas skundas, identifikaciją;

    • 8.8.2.3. Nurodymą apie pastebėtą pažeidimą.

8.9. Pardavėjas per 14 (keturiolika) dienų nuo skundo gavimo pateiks atsakymą ir informuos skundo pateikėją apie tolesnius veiksmus. Pardavėjas stengsis nagrinėti skundus be nepagrįsto delsimo.

8.10. Jei Vartotojas ar Vartotojo teises turintis Verslininkas negauna Pardavėjo sprendimo dėl skundo per 14 (keturiolika) dienų nuo skundo gavimo, laikoma, kad Pardavėjas pripažino skundą pagrįstu. Ši nuostata netaikoma subjektams, kurie nėra Vartotojai ar Vartotojo teises turintys Verslininkai.

8.11. Skundo nagrinėjimo metu Pardavėjas gali paprašyti papildomų paaiškinimų, dokumentų ar įvykių patikrinimo, susijusių su skundu.

8.12. Išnaudojus skundų nagrinėjimo procedūrą, Vartotojas gali kreiptis į teismą dėl galimų pretenzijų arba pasinaudoti alternatyviais ginčų sprendimo būdais, ypač mediacija ar nuolatiniu arbitražo teismu, veikiančiu prie atitinkamų Vartotojų teisių apsaugos institucijų. Pardavėjas neprivalo sutikti su alternatyviais ginčų sprendimo būdais. Išsami informacija apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti atitinkamų institucijų biuruose ar jų interneto svetainėse, taip pat Vartotojų teisių apsaugos tarnybos svetainėje (www.uokik.gov.pl).

8.13. Pardavėjas taip pat informuoja apie ODR (internetinių ginčų sprendimo) platformos egzistavimą, veikiančią adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr, ir apie galimybę naudotis ODR platforma ginčams spręsti.

8.14. Pirkėjas įsipareigoja neskelbti tretiesiems asmenims slaptažodžių, susijusių su Paskyra, ir kitų duomenų, reikalingų prisijungimui prie Parduotuvės arba Užsakymų pateikimui.

8.15. Siekiant įvykdyti Elektroninių paslaugų teikimo įstatymo reikalavimus, Pardavėjas informuoja, kad:

  • 8.15.1. naudojimasis elektroninėmis paslaugomis internetu susijęs su tam tikra rizika. Pagrindinė grėsmė yra galimybė užkrėsti teleinformatikos sistemą virusais, kirminais ir Trojanų programomis. Siekiant išvengti šių grėsmių, rekomenduojama Parduotuvę naudojantiems asmenims įdiegti antivirusinę programinę įrangą ir ją nuolat atnaujinti.

  • 8.15.2. Pardavėjas į Parduotuvės naudotojo įrenginį įveda „cookies“ failus, t. y. mažus teksto fragmentus, kuriuos interneto svetainė siunčia naršyklei, o naršyklė grąžina juos su kiekvienu svetainės apsilankymu. „Cookies“ dažniausiai naudojami sesijai palaikyti, pvz., sugeneruojant ir grąžinant laikiną identifikatorių po prisijungimo. Tačiau jie gali būti naudojami ir platesniu mastu, išsaugant bet kokius duomenis, užkoduotus kaip simbolių eilutė. Dėl to naudotojui nereikia kiekvieną kartą įvesti tų pačių duomenų, kai jis sugrįžta į svetainę ar pereina iš vienos puslapio dalies į kitą.

9.1. Kiekvienas Vartotojas gali pateikdamas savo el. pašto adresą, priimdamas Šios taisyklės nuostatas bei pateikdamas kitus reikalaujamus pareiškimus, išreikšti sutikimą gauti Naujienlaiškį į nurodytą el. pašto adresą.

9.2. Naujienlaiškis gali turėti komercinės informacijos, kaip apibrėžta Elektroninių paslaugų teikimo įstatyme, bei mokamą reklamą ar skatinimą.

9.3. Vartotojas gali bet kada atsisakyti gauti Naujienlaiškį paspausdamas dezaktyvacijos nuorodą, pateiktą Naujienlaiškio žinutėse.

 

 

10.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui Prekę, atitinkančią sudarytą pirkimo-pardavimo sutartį.
10.2. Nustačius, kad Prekės neatitinka pirkimo-pardavimo sutarties, Pardavėjas yra atsakingas vartotojams ir verslininkams vartotojo teisėmis pagal vartotojų teisių įstatyme nustatytas prekių neatitikimo sutarties sąlygoms atsakomybės taisykles (ypač Vartotojų teisių įstatymo 43a straipsnį ir toliau). Pardavėjo atsakomybės pagrindas ir apimtis Pirkėjams, kurie nėra vartotojai ar verslininkai vartotojo teisėmis, jei parduota prekė turi fizinę ar teisėtą trūkumą, reglamentuojami Civilinio kodekso nuostatomis.
10.3. Pirkimo-pardavimo sutartims, kuriose Pirkėjas nėra vartotojas ar verslininkas vartotojo teisėmis, maksimalia įstatymo leidžiama apimtimi taikymas Civilinio kodekso 556–576 straipsnių nuostatų yra išimamas.
10.4. Pirkėjas, kuris nėra vartotojas ar verslininkas vartotojo teisėmis, priimdamas siuntą privalo patikrinti, ar pakuotė nėra pažeista ir ar siunta nerodo kitų mechaninių pažeidimų požymių. Galimi pažeidimai turi būti užfiksuoti žalų protokole, patvirtintame pristatytojo. Atitinkami žalų formų pavyzdžiai yra pas kurjerius, pristatančius siuntas. Protokolą turi pasirašyti kurjeris, o jo kopija turi būti pateikta Pardavėjui raštu. Reklamacijos dėl pažeidimų transportavimo metu bus nagrinėjamos tik pateikus žalų protokolą. Šis punktas netaikomas vartotojams ir verslininkams vartotojo teisėmis, kurių reklamacijos bus nagrinėjamos nepriklausomai nuo protokolo surašymo ar pateikimo.
10.5. Reklamacija turi turėti:
10.5.1. Pirkėjo identifikaciją ir kontaktinius duomenis (adresas arba el. pašto adresas);
10.5.2. Prekės, kurios reklama kreipiamasi, identifikaciją;
10.5.3. informaciją apie reklamuojamą dalyką, įskaitant trūkumų ar neatitikimų sutarties sąlygoms aprašymą;
10.5.4. informaciją apie reikalavimą dėl prekės sutvarkymo būdo (remonto arba keitimo) arba pareiškimą dėl kainos sumažinimo ar sutarties nutraukimo.
10.6. Reklamacijas galima teikti:
10.6.1. raštu adresu, nurodytu 1.5.1 punkte;
10.6.2. el. paštu adresu, nurodytu 1.5.3 punkte.
10.7. Per 14 (keturiolika) dienų nuo reklamos pateikimo Pardavėjas atsakys į ją ir informuos asmenį apie tolimesnius veiksmus. Pardavėjas stengsis nagrinėti reklamaciją be bereikalingo delsimo.
10.8. Jei vartotojas ar verslininkas vartotojo teisėmis nebus informuotas apie Pardavėjo sprendimą per 14 (keturiolika) dienų nuo reklamos gavimo, laikoma, kad Pardavėjas pripažino reklamaciją. Šis punktas netaikomas asmenims, kurie nėra vartotojai ar verslininkai vartotojo teisėmis.
10.9. Reklamacijos nagrinėjimo metu Pardavėjas gali paprašyti papildomų paaiškinimų, dokumentų ar įvykio aplinkybių patikrinimo.
10.10. Baigus šį reklamos nagrinėjimo procesą, vartotojas gali kreiptis į teismą dėl savo teisių gynimo arba naudotis teisės numatytomis ne teismo ginčų sprendimo priemonėmis, įskaitant mediaciją ir nuolatinį arbitražą, kurį vykdo atitinkamos Prekybos inspekcijos institucijos, taip pat gauti pagalbą iš atitinkamo rajono ar miesto vartotojų teisių gynėjo (Pardavėjas neprivalo sutikti su ne teismo ginčų sprendimo būdais). Išsamesnė informacija apie ne teismo procedūras yra prieinama atitinkamose institucijose ir jų interneto svetainėse, taip pat Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos svetainėje (www.uokik.gov.pl).
10.11. Pardavėjas taip pat informuoja apie ODR (internetinio ginčų sprendimo) platformos egzistavimą adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr ir galimybę naudotis šia platforma ginčų sprendimui.
10.12. Pardavėjas negarantuoja prekių, viršijančių vartotojo ar verslininko vartotojo teisėmis teises, kurios kyla iš Pardavėjo atsakomybės už prekės neatitikimą sutarties sąlygoms, nurodytos 10.2 punkte. Kai kurioms prekėms gali būti taikoma gamintojo garantija. Informacija apie garantiją konkrečioms prekėms yra Skiltyje. Garantijos sąlygos nustatomos garantiniame lape, pridėtame prie prekės.
10.13. Jei prekė neatitinka pirkimo-pardavimo sutarties, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui ar verslininkui vartotojo teisėmis ir nagrinėja reklamaciją pagal vartotojų teisių įstatymo nuostatas dėl prekės neatitikimo sutarties sąlygoms (43a straipsnis ir toliau).
10.14. Nustatant prekės neatitikimą, vartotojas ar verslininkas vartotojo teisėmis gali reikalauti prekės taisymo arba keitimo. Jei prekės pritaikymas prie sutarties pagal Pirkėjo pageidavimą yra neįmanomas arba reikalautų nepagrįstų išlaidų Pardavėjui, Pardavėjas gali:
10.14.1. pakeisti prekę, jei vartotojas ar verslininkas reikalavo remonto, arba
10.14.2. sutaisyti prekę, jei vartotojas ar verslininkas reikalavo keitimo.
10.15. Jei prekę taisyti ar keisti neįmanoma arba tai pareikalautų pernelyg didelių išlaidų, Pardavėjas gali atsisakyti suderinti prekę su sutartimi. Tokiu atveju vartotojas ar verslininkas gali pateikti Pardavėjui pareiškimą dėl kainos sumažinimo arba sutarties nutraukimo, kaip nurodyta 10.18 punkte.
10.16. Pardavėjas atlieka prekės taisymą ar keitimą per pagrįstą laiką nuo pranešimo apie prekės neatitikimą ir be perteklinių nepatogumų vartotojui, atsižvelgdamas į prekės pobūdį ir tikslą, kuriam prekė įsigyta. Remonto ar keitimo išlaidas dengia Pardavėjas.
10.17. Atvejais pagal 10.14.1 ir 10.14.2 punktus vartotojas ar verslininkas perduoda prekę taisymui arba keitimui. Pardavėjas pasiima prekę savo sąskaita.
10.18. Nustatant prekės neatitikimą, vartotojas ar verslininkas gali pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo arba sutarties nutraukimo, kai:
10.18.1. Pardavėjas atsisakė suderinti prekę su sutartimi pagal 10.14 punktą;
10.18.2. Pardavėjas nesuderino prekės su sutartimi pagal 10.16 punktą;
10.18.3. prekės neatitikimas sutarties sąlygoms išlieka, nors Pardavėjas bandė jį pašalinti;
10.18.4. prekės neatitikimas yra toks reikšmingas, kad pateisina kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą be anksčiau minėtų priemonių naudojimo;
10.18.5. Pardavėjo pareiškimas arba aplinkybės aiškiai rodo, kad jis nesudarys prekės atitikimo sutarties sąlygoms per pagrįstą laiką arba be perteklinių nepatogumų vartotojui.
10.19. Sumažinta kaina proporcinga prekės, neatitinkančios sutarties, vertei, palyginti su preke, atitinkančia sutartį.
10.20. Pardavėjas grąžina sumažintą kainą vartotojui ar verslininkui ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pareiškimo apie kainos sumažinimą gavimo dienos.
10.21. Vartotojas ar verslininkas negali nutraukti sutarties ir reikalauti pinigų grąžinimo, jei prekės neatitikimas yra nereikšmingas. Laikoma, kad prekės neatitikimas yra reikšmingas.
10.22. Nutraukus sutartį pagal 10.18 punktą, vartotojas ar verslininkas nedelsdamas grąžina prekę Pardavėjui jo sąskaita. Pardavėjas grąžina kainą per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo ar jos išsiuntimo įrodymo pateikimo.
10.23. Jei neatitikimas susijęs tik su kai kuriomis prekėmis, vartotojas ar verslininkas gali nutraukti sutartį tik dėl tų prekių ir kartu įsigytų prekių, jei nerealu tikėtis, kad vartotojas ar verslininkas sutiks palikti tik tinkamas prekes.
10.24. Pardavėjas grąžina pinigus tuo pačiu būdu, kuriuo buvo gautas mokėjimas, nebent vartotojas ar verslininkas aiškiai sutinka su kitu būdu, kuris jam nekainuoja.
10.25. Pardavėjas yra atsakingas už prekės neatitikimą sutarties sąlygoms, esantį prekę pristatymo metu ir atskleistą per 2 (du) metus nuo prekės gavimo, jei prekės tinkamumo vartoti terminas nėra ilgesnis.
10.26. Pardavėjas nėra atsakingas už prekės neatitikimą, jei vartotojas ar verslininkas buvo aiškiai informuotas iki sutarties sudarymo, kad tam tikra prekės savybė neatitinka vartotojų teisių įstatymo 43b straipsnio 2 dalies reikalavimų, ir aiškiai sutiko su šiuo neatitikimu.

 

 

11.1. Pardavėjas rūpinasi, kad atsiliepimai apie Produktus, skelbiami Parduotuvėje (toliau – „Atsiliepimai“), būtų pateikti tik tų asmenų, kurie naudojo konkretų Produktą arba jį įsigijo. Siekdamas patikrinti, ar Atsiliepimai buvo pateikti asmenų, apie kuriuos kalbama ankstesniame sakinyje, Pardavėjas taiko žemiau nurodytas taisykles.

11.2. Atsiliepimus gali pateikti tik asmenys, kurie pateikė Užsakymą arba įsigijo Produktą Parduotuvėje. Atsiliepimų pateikimas yra savanoriškas ir nemokamas.

11.3. Pardavėjas siunčia el. laišką su prašymu pateikti Atsiliepimą ir nuorodą į internetinę formą, leidžiančią tai padaryti, tik asmenims, apie kuriuos kalbama 11.2 punkte. Pardavėjas gali sąlygoti Atsiliepimų paskelbimą Parduotuvėje jų išankstiniu Pardavėjo patvirtinimu.

11.4. Atsiliepimo objektas gali būti įvertinimas, nuotrauka arba atsiliepimas apie Parduotuvėje įsigytą Produktą.

11.5. Draudžiama skelbti ar užsakyti skelbti melagingus Atsiliepimus Parduotuvėje.

11.6. Draudžiama sudaryti fiktyvias ar tariamas Produktų pirkimo-pardavimo sutartis, kurių tikslas – tik Atsiliepimų pateikimas.

11.7. Draudžiama skelbti Atsiliepimus, kuriuose yra neteisėtos turinio, pažeidžiančio trečiųjų šalių asmenines teises ar autorių teises, arba pažeidžiančius visuomenės normas, papročius ar bendruomenės santykių principus.

11.8. Paskelbtas Atsiliepimas bet kada gali būti paslėptas arba ištrintas jo autoriaus arba Pardavėjo (ypač jei Atsiliepimas ar Pirkėjo veiksmai pažeidžia taisykles arba galiojančius teisės aktus). Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba panaikinti to Pirkėjo paskyrą, kuris pateikia Atsiliepimus pažeidžiančius 11.5–11.7 punktų nuostatas.

11.9. Vartotojas atsako už Parduotuvėje skelbiamų Atsiliepimų turinį. Atsiliepimams taikomi ypač 8.5 ir 8.7 punkto Reglamento reikalavimai.

 Draudžiama skelbti ar užsakyti skelbti melagingus Atsiliepimus Parduotuvėje.

11.6. Draudžiama sudaryti fiktyvias ar tariamas Produktų pirkimo-pardavimo sutartis, kurių tikslas – tik Atsiliepimų pateikimas.

11.7. Draudžiama skelbti Atsiliepimus, kuriuose yra neteisėtos turinio, pažeidžiančio trečiųjų šalių asmenines teises ar autorių teises, arba pažeidžiančius visuomenės normas, papročius ar bendruomenės santykių principus.

11.8. Paskelbtas Atsiliepimas bet kada gali būti paslėptas arba ištrintas jo autoriaus arba Pardavėjo (ypač jei Atsiliepimas ar Pirkėjo veiksmai pažeidžia taisykles arba galiojančius teisės aktus). Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba panaikinti to Pirkėjo paskyrą, kuris pateikia Atsiliepimus pažeidžiančius 11.5–11.7 punktų nuostatas.

11.9. Vartotojas atsako už Parduotuvėje skelbiamų Atsiliepimų turinį. Atsiliepimams taikomi ypač 8.5 ir 8.7 punkto Reglamento reikalavimai.

12.1. Pardavėjas nėra saistomas jokių papildomų, neprivalomų gerosios praktikos kodeksų ar kitų panašių dokumentų, tačiau tai nekeičia fakto, kad pagal visuotinai galiojančius teisės aktus Pardavėjas privalo laikytis sąžiningos konkurencijos principų ir nevykdyti nesąžiningos rinkodaros praktikos.

12.2. Reglamente nurodyti punktų (pkt.) numeriai be papildomo paaiškinimo reiškia atitinkamus Reglamento redakcinės struktūros vienetus.

12.3. Bet kokie ginčai, kilę tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, kuris nėra vartotojas ar vartotojo teisėmis besinaudojantis verslininkas, sprendžiami teisme, kompetentingame pagal Pardavėjo adresą, nurodytą Reglamento 1.5.1 punkte.

12.4. Vertinant šalių teises ir pareigas, kylančias iš Reglamento, taikoma Lenkijos teisė (jei Vartotojas nėra vartotojas ar vartotojo teisėmis besinaudojantis verslininkas). Vartotojams ir vartotojo teisėmis besinaudojantiems verslininkams taikoma teisinė jurisdikcija pagal visuotinai galiojančius teisės aktus, ypač vartotojų teisių apsaugos srityje.

12.5. Visi Parduotuvės naudotojai gali bet kuriuo metu nemokamai susipažinti su Reglamentu, jį kopijuoti, atsisiųsti ar atspausdinti. Reglamentas prieinamas adresu: https://desportivo.pl/regulamin

12.6. Pardavėjas informuoja, kad Reglamentas gali būti keičiamas. Tokiu atveju Reglamento perdavimas Vartotojui vyks paskelbiant jį Parduotuvėje ir siunčiant Reglamento kopiją į Pirkėjo nurodytą el. pašto adresą. Visi užsakymai, priimti įvykdyti prieš naujo Reglamento įsigaliojimo dieną, vykdomi pagal tuo metu galiojusį Reglamentą.

12.7. Reglamentas įsigalioja 2023 m. vasario 13 d.

Loading...